Josep Mª Oliver, en nom de Cossetània, ha iniciat l'acte. Hem estat una hora i escaig parlant del llibre i de la nostra experiència amb els blogs. A la taula érem set: Judit, Sani, David, Vicent, Enric, Veí i Toni. Cadascú ha dit la seva i, després, han intervingut altres catosfèrics que estaven entre el públic.
Molt interessants les intervencions de Sani Girona (la podeu llegir sencera al seu blog) i d'Ester Andorrà, que ha suscitat debat... A destacar la presència de Marc Belzunces amb el qual ens hem solidaritzat.
Meditacions des de l'esfera
Els dies i les dones
Antaviana
Sala de premsa Cossetània
Remote Viewers
Triticària
Rubèn Novoa
Notícia a l'Avui
Us deixo més fotos...




