Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Et desitjo molta sort. Les teves passes són sàvies. Trepitja amb fermesa pel nou camí que has escollit. Una abraçada.
Afortunadament si marxem solem anar a algu lloc. La foto és l'horitzó nou o el vell?
Gràcies, Núria!Arcangelo: la foto és l'horitzó nou
Reconec el nou horitzó. Són un bons pisos.
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Et desitjo molta sort. Les teves passes són sàvies. Trepitja amb fermesa pel nou camí que has escollit. Una abraçada.
Afortunadament si marxem solem anar a algu lloc. La foto és l'horitzó nou o el vell?
Gràcies, Núria!
Arcangelo: la foto és l'horitzó nou
Reconec el nou horitzó. Són un bons pisos.
Publica un comentari a l'entrada