Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Marcial Lafuente Estefanía?
No. Frío, frío...
"Los mares del sur", d'en Manuel Vázquez Montalbán
Bingo, Manel!!! Ho has encertat. Enhorabona.
que tinc accesit?
Pues va a ser que no... :D
Publica un comentari a l'entrada
6 comentaris:
Marcial Lafuente Estefanía?
No. Frío, frío...
"Los mares del sur", d'en Manuel Vázquez Montalbán
Bingo, Manel!!! Ho has encertat. Enhorabona.
que tinc accesit?
Pues va a ser que no... :D
Publica un comentari a l'entrada