Del 28 al 30 de gener se celebraran a Granollers les Terceres Jornades de la Catosfera (programa).En el mateix indret, fa justament dos anys, vam fer les primeres jornades catosfèriques, pioneres a casa nostra. Llavors, de la taula rodona sobre literatura que vaig moderar, en va sortir el llibre La catosfera literària 08, en el qual van participar 100 blogaires.
El dissabte 30 de gener pel matí moderaré la taula "Cultura en temps de xarxes" (9:30 a 11) i la conversa "La catosfera literària" (11:30 a 13:30). Allí ens (re)trobarem.

5 comentaris:
Allà serem! :)
Província???? Sí, que som provincians!
Si és Catosfera es deu tractar del nostre país, oi?
Ramon, no entenc, on diu "província"?
Ah, ja ho he vist, a la butlleta d'inscripció! Vols que hi posin "vegueries"? :D
Ei, jo també hi vindré! :D
Publica un comentari a l'entrada