Celebro el Dia Mundial de Poesia publicant a Bubok un poemari que vaig escriure l'estiu passat: Hanua Nua Mea (que significa arc de Sant Martí en rapanui).Dono per acabada la meva participació al concurs Misión Eclipse.
Deixo els eclipses i torno al meu entrellum.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada