Escriure pot ser una acció revolucionària, un acte de sedició, de rebel.lia, d'allò més tumultuari o tumultuós. Declarar-se separatista, independentista, republicà, podria ser motiu de querella i judici dins "l'estat de dret" espanyol. No falta gaire per arribar a aquest despropòsit feixista...
Per tant, anem amb molt de compte. El que pensem, el que sentim i el que fem és molt important. I encara més important és preservar el teu cos per tal que no pugui ser privat de llibertat... Ja m'enteneu, oi?

3 comentaris:
Por desgracia, en el presente caso - y dicho desde un punto de vista jurídico - existen actuaciones que contravienen la legalidad vigente, y por tanto deben ser enjuiciadas. No son las ideas las que se juzgan, sino las conductas que vulneran un ordenamiento jurídico.
Un abrazo,
Javier
Summum ius summa iniuria
https://ca.m.wikipedia.org/wiki/Summum_ius_summa_iniuria
Volenti non fit inuria
Un abrazo,
Javier
Publica un comentari a l'entrada