Dorms amb el cap sobre la meva cuixa. El llac es desvetlla. Petites flors alpines a la vora del camí. Els pintors i els poetes del
segle dinou van esmerçar les hores contemplant la teva bellesa. Els ocells fan la seva música divina. S’enlaira el sol per damunt el bosc. Els cims encara tenen neu. És Baviera, i podria ser Tirol.
El teu cap sobre la meva cuixa. La pell nua entomant el regal de la primera llum. Em demano qui sóc, com he arribat fins aquí. La resposta està en el llac, la saben les truites i els ànecs. Tu també la saps: L’amor que ens va crear condueix les nostres passes. L’amor ens salvarà si tenim salvació...

2 comentaris:
Siempre hay algo misterioso en los hermosos paisajes que nos da la Naturaleza. Al contemplarlos nos sentimos mejor y eso nos acerca a la Divinidad que no deja de ser una parte fundamental de nosotros mismos. De nuestro propio yo desprovisto de esas ataduras que nos hacen seres desequilibrados y egoístas.
Vive disfrutando y en paz.
Snoopy: "La vida es una emoción tras otra"
Un abrazo,
Javier
La contemplación de la Naturaleza nos acerca a la Divinidad. Esa Divinidad que estando dentro de nosotros mismos nos hace mejores. Somos la mejor respuesta a nuestras ansias por trascender, es nuestro sino. El contemplar las maravillas de la Naturaleza nos facilita el poder desatarnos de todo aquello que nos condiciona y nos impide sentirnos libres y plenos. Es un paso más, nada más.
Vive disfrutando y en paz.
Snoopy: "La vida es una emoción tras otra"
Un abrazo,
Javier
Publica un comentari a l'entrada