(¿Algú em pot explicar per quins 7 sous no puc veure el video amb el Firefox2 nou de trinca i, en canvi, el podia veure amb el Firefox anterior i el veig perfectament amb l'Explorer? SOLUCIONAT: Gràcies a Softcatalà!)
Una altra genialitat
Una altra genialitat
