Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llorenç Valverde. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llorenç Valverde. Mostrar tots els missatges

14.12.06

Setmaneta mallorquina

La setmana va començar molt bé i no acabarà pas malament. L'il·lustre bloguer mallorquí Benjamí Villoslada em convida a participar al programa de ràdio que fa juntament amb Llorenç Valverde a Ona Mallorca (99.2 FM): Mallorca en Xarxa. Vol que parlem de L_OI, de la relació entre Internet i la literatura, dels blogs... La tertúlia telefònica serà demà divendres 15-D de 18:10 a 19 hores. Si no sou a Mallorca, ho podeu escoltar per internet o quan pengin l'arxiu mp3.

Un altre que plega: Quaderns

La Llibreria d'ENTRELLUM

    Aprofita el 5% de descompte nadalenc
    a la nostra llibreria digital