Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Umberto Eco. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Umberto Eco. Mostrar tots els missatges

5.2.10

Las listas

El 10 de febrer s'estrena al teatre Poliorama "Las listas", de Julio Wallovits, basada en la novel·la d'Umberto Eco "El vértigo de las listas". L'obra parla de la banalització de la figura del creador en la societat actual.
“Potser només avui en dia sigui possible ser artista en la mesura que un mateix no es dediqui exclusivament a aquesta tasca. En una societat on el fet de ser artista, el fet d'estar desenganxat a la cadena de necessitats, cobrés una dimensió tal que tot el món es convertís en artista, no quedarien professions ni treballs relacionats amb les necessitats essencials i el consum. Hem arribat a un punt en el qual s'ha democratitzat el què fa anys vèiem com una concepció divina, com la flama que només es trobava en poquíssimes persones afortunades... Mai hi ha hagut tants artistes i tan poc art


No me la penso perdre. Ja us explicaré què m'ha semblat.

Informació
Facebook

La poesia no existeix