18.1.07

Entendre

Només podem entendre allò que hem viscut.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai caram! I tu pots entendre una pinta perquè fa molts anys vas tindre cabells al cap.

O parles d'alguna cosa més interessant que la teua al·lopècia?

Anònim ha dit...

I, de vegades, fins i tot allò que hem viscut es fa difícil d'entendre.

Toni Ros ha dit...

Josep, per descomptat que em refereixo a coses més importants que tenir cabell al cap o no (el que importa tenir al cap són idees).

Jordi: vaig estar temptat d'afegir això que escrius a l'aforisme, però aleshores hagués quedat massa llarg. Malauradament, de vegades, ni tan sols som capaços d'entendre el que hem viscut.

Anònim ha dit...

Gràcies Toni. Massa sovint hi ha gent -intel·lectuals, polítics i periodistes sobretot- que volen fer transcendent qualsevol collonada que els afecta.
Allò d'elevar l'anècdota a categoria no acaba d'estar massa ben entès.

Pedra Lletraferida ha dit...

Tant de bò sempre ens quedi vida per intentar entendre-la, ni que sigui endebades!