Sònies, Mireies, Candeles... Proliferen les escalfabraguetes catosfèriques. Són una epidèmia. El cibersexe guanya terreny. El cibersexe funciona. El cibersexe mola. Onanisme digital (en el doble sentit del terme). El ratolí i el teclat empastifats. Els reprimits malcardats que s'adiccionen a aquesta mena de blogs només demostren que la il·lusió és el motor de les nostres vides. I és que alguns confonen l'erotisme amb l'il·lusionisme o, com es diu en castellà, el culo con las témporas. Confesso que a mi els blogs eròtics no em fan trempar gaire. Hi ha coses pitjors, com ara els blogs polítics. Aquests sí, que destrempen. Són una pandèmia clònica, una pesta bubònica. Vade retro. Però el cibersexe està de moda. ¿Encara no l'has provat? 14.1.07
Cibersexe
Sònies, Mireies, Candeles... Proliferen les escalfabraguetes catosfèriques. Són una epidèmia. El cibersexe guanya terreny. El cibersexe funciona. El cibersexe mola. Onanisme digital (en el doble sentit del terme). El ratolí i el teclat empastifats. Els reprimits malcardats que s'adiccionen a aquesta mena de blogs només demostren que la il·lusió és el motor de les nostres vides. I és que alguns confonen l'erotisme amb l'il·lusionisme o, com es diu en castellà, el culo con las témporas. Confesso que a mi els blogs eròtics no em fan trempar gaire. Hi ha coses pitjors, com ara els blogs polítics. Aquests sí, que destrempen. Són una pandèmia clònica, una pesta bubònica. Vade retro. Però el cibersexe està de moda. ¿Encara no l'has provat?
Etiquetes
blogologia,
cibersexe,
il·lusió,
internet,
Mireia Galindo,
política
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de gener
(42)
- És així (III)
- És així (II)
- És així
- Lletres eròtiques
- Llar
- Darrer diumenge de gener
- Nimitur in vetitum
- La niñas de hoy en día
- Potser l'enyor
- Portes obertes
- Contemplació
- El Conflicte
- Al capdamunt
- Sant Vicenç
- Èxit
- BLOGUZZ-85392d0667
- Ser i fer
- Divendres històric
- Entendre
- Du bist ein Mann
- De xals i matrimonis حِجَاب
- Terrorisme
- La crítica de la crítica
- ENTRELLUM labelitzat!
- Cibersexe
- Aforisme 2 + poema
- Aforisme 1
- Complexitat
- L_OI al Saló del Sexe en Català
- 14 anys
- Can Dominguet
- Mai adéu
- Putes
- Dia de Reis
- L_OI al Línia Vallès
- Decepcions
- Eternitat
- Eros e Psique
- Palazuelo translacional
- Groc
- Kundera & Thoth
- El primer post de l'any
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
Toni com pots dir aixo! Deixat de cibersexe! Lo millor es el sexe com deu mana!
El cibersexe és la polla, i mai més ben dit.
Per cert, estic llegint l'Oracle Imminent, ho faig al metro, a casa, i m'enganxa, felicitats per el llibre!
Salutacions d'un poeta amateur!
Publica un comentari a l'entrada