No fa fred. Els núvols amaguen el sol. Bla, el temps s'esmuny. Fumerols incerts que s'esdueixen. No tornaré a escriure mai més el signe d'interrogació al principi d'una pregunta. ¿Queda clar? Aprenc a ser feliç deixant que les coses s'esdevinguin. Aviat faré 43 anys, però cada matí, quan em llevo i em miro al mirall, descobreixo aquest nen disfressat de gran que vol seguir jugant amb la vida fins que la vida el deixi fora de joc. Tu no en saps res, del nen que agonitza dins meu, no en tens ni puta idea. No em jutgis, doncs. No, no fa gaire fred. Estaria bé que plogués.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de febrer
(40)
- Política versus poesia
- Cada nit
- Distància
- El cel és una mentida
- VM + VM
- Un mar de paraules
- Someone like you
- Secrets
- La Senyoreta Mercè
- Alianzo
- Teva
- Mutilació d'ales
- Hetera
- Entrevista Punto Ràdio Gandia
- Pura tendresa
- Quan les roselles esclatin
- Etern retorn
- Grease
- Magnífica Plataforma
- Posteritat
- Entrevista amb VM
- The day after
- Amb VM
- Estic preparant la crònica...
- No cal escriure
- Perduts
- Plataforma
- Núvols
- Cars & Girls
- Llàgrimes d'una alumna
- Corvespre
- Amb Vila-Matas
- Val la pena viure
- Boira
- Nen
- És així (VII)
- És així (VI)
- La vida veritable
- És així (V)
- És així (IV)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
"Dintre meu duc encara l´al.lot de les golfes."
Nura, Ponç Pons
Aquest cap de setmana l´he rellegit.
Ha plogut. Estaria bé que demà plogués més encara!
A tots ens agrada ser nens. Personalment, a vegades faig com que no m'entero, com quan erem petits. Potser no està bé, però qui m'ha de dir que no puc seguir rient-me de la vida com, i quan jo vulgui?
PD= Volem el aligual!!!!
PD2= Me parece (no diré el adjetivo) la subida de medio punto en el examen de una persona! Si busca puntos debajo de la tierra, ¡¡hombre!!
PD3= ¿Al final te has entretenido a buscar el "hola mi amor, yo soy tu lobo..."? jajajaja
Aliguali demà ho postejo. No plou, plovisqueja.
Un que també va camí dels "40-i-pocs" et recomana un consell útil: si no et vols quedar en fora de joc, fés els possibles i els impossibles per tal de que l'àrbitre no t'enxampi pel darrera de la defensa!... ;)
(I qui es pensi que estic parlant de fútbol va errat!).
Publica un comentari a l'entrada