15.2.07

Entrevista amb VM

S'ha fet esperar una mica, però per fi podeu escoltar l'entrevista que vam fer aquest dilluns a EVM. Dura 42'. Ja em direu què us sembla...


Entrevista: post + audio

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Toni! Just acabo d'escoltar l'entrevista al Enric Vila-Matas. M'ha semblat molt bona, variada, i sobretot enriquidora, tindria d'haver durat dues hores més. Moltes merces per incloure les meves preguntes a l'entrevista. Encara estic flotant i suposo que aquesta nit ja no dormiré.

Anònim ha dit...

la foto ha quedat moguda

Ricard Garcia ha dit...

Gràcies, Toni, per posar l'entrevista a l'abast dels qui no podem escoltar Ràdio Vallromanes. Molt per sobre de polèmiques de galliner i de prejudicis, Vila-Matas és un dels escriptors que em semblen més interessants des de fa temps. Un luxe!

Anònim ha dit...

Gracies per la musica de Van Morrison. La escolto ara, mentres escric aquestes lineas. 13´18 horas, a la Travessera de Dalt.

Vila-Matas

Toni Ros ha dit...

Gràcies a tu, Enric, per deixar el comentari. He afegit més música de VM. A veure si t'agrada.