Havia mig oblidat el plaer d'allitar-me havent dinat, sense mirar el rellotge i, com les indígenes de Gauguin, deixar-me endur per la mandra del dissabte... Havia mig oblidat que les ressaques volen silenci, delicades passes que no menen enlloc... Em bressola l'absència del teu cos, el sol que omple l'atmosfera de bons presagis, la molsa ufanosa amarada de pluja... Em bressola la tarda acabada de néixer.27.10.07
El plaer de la migdiada
Havia mig oblidat el plaer d'allitar-me havent dinat, sense mirar el rellotge i, com les indígenes de Gauguin, deixar-me endur per la mandra del dissabte... Havia mig oblidat que les ressaques volen silenci, delicades passes que no menen enlloc... Em bressola l'absència del teu cos, el sol que omple l'atmosfera de bons presagis, la molsa ufanosa amarada de pluja... Em bressola la tarda acabada de néixer.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
-
▼
d’octubre
(43)
- Videoblog Artur Mas
- Ha de ser molt dur estar a l'oposició ara que arri...
- Discurs de Santiago Espot a la manifestació d'ahir
- Manifestació 29-O
- PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H,...
- Sociata Power
- Flandes i Catalunya
- El plaer de la migdiada
- Reravera
- Capvespre 8.6.07
- Et faré la pell
- Exili interior
- Catalunya caòtica
- Més Frankfurt
- La tirania de la vulgaritat
- 2a. Passejada per Vallromanes
- Pinta Vallromanes
- El duel
- Melangies
- Vindrà l'hivern
- Antropofàgia
- Entrevista a La Plana Ràdio
- Fa 67 anys
- Bàsquet
- Una llengua més dolça
- 12-OCT: 300 anys de la caiguda del Roser de Lleida
- Land der Liebe und der Rebellion
- Patriotisme cultural
- Acte inaugural de Frankfurt
- Frankfurt.cat
- El Castell de Sant Miquel
- Els López salvaran Catalunya
- Ignorància absoluta
- Guerracivilisme
- Wir sind nicht Spanien
- L'affaire Peri Rossi
- Despotisme il·lustrat
- La problemàtica del vel
- Entre línies
- Petita felicitat
- Democràcia?
- Ètica patètica
- Benvingut octubre
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
¡PROU! MANIFESTACIÓ: 29 D'OCTUBRE, 19:00 H, PLAÇA SANT JAUME DE BARCELONA ¡Contra la inoperància! CONVOCATORIA APOLÍTICA
Hem de fer reflexionar a tota la nostra classe política!
Passa-ho!!
Publica un comentari a l'entrada