Sin duda, todo eso necesitaría infinitas matizaciones, hasta llegar a esta conclusión un poco abrupta: ¿cómo olvidar que la cultura española oficial ha ignorando durante siglos la existencia misma de una gran literatura catalana? Todavía hoy, de hoy mismo, la ignorancia hacia la cultura escrita catalana es sencillamente absoluta. Si yo fuese escritor catalán en catalán (soy algo peor; pero esa es otra historia) me sentiría humillado y condenado al ostracismo por un Estado que siempre me ha ignorado. (JPQ, excepcional)
Sea como sea, la literatura catalana no se conoce en el mundo y esto es así porque el gobierno español nunca ha hecho nada para promocionarla (y en general nada por la cultura catalana). (Mr. Bostezo, doblement excepcional)
8.10.07
Ignorància absoluta
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
-
▼
d’octubre
(43)
- Videoblog Artur Mas
- Ha de ser molt dur estar a l'oposició ara que arri...
- Discurs de Santiago Espot a la manifestació d'ahir
- Manifestació 29-O
- PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H,...
- Sociata Power
- Flandes i Catalunya
- El plaer de la migdiada
- Reravera
- Capvespre 8.6.07
- Et faré la pell
- Exili interior
- Catalunya caòtica
- Més Frankfurt
- La tirania de la vulgaritat
- 2a. Passejada per Vallromanes
- Pinta Vallromanes
- El duel
- Melangies
- Vindrà l'hivern
- Antropofàgia
- Entrevista a La Plana Ràdio
- Fa 67 anys
- Bàsquet
- Una llengua més dolça
- 12-OCT: 300 anys de la caiguda del Roser de Lleida
- Land der Liebe und der Rebellion
- Patriotisme cultural
- Acte inaugural de Frankfurt
- Frankfurt.cat
- El Castell de Sant Miquel
- Els López salvaran Catalunya
- Ignorància absoluta
- Guerracivilisme
- Wir sind nicht Spanien
- L'affaire Peri Rossi
- Despotisme il·lustrat
- La problemàtica del vel
- Entre línies
- Petita felicitat
- Democràcia?
- Ètica patètica
- Benvingut octubre
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
Que vols que et digui..
Cervantes va reconeixer que en Tirant Lo Blanc era un obra mestre sense precendents.
Así que menos Lobos Caperucita.
No culpis a tots per la decissió d'uns pocs.
Aprén a tol.lerar i seràs tol.lerat.
Protege al JOVEN pues, serà tu futura y segura cotización.
Toni,
Anda, anda..
Q.-
Publica un comentari a l'entrada