Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de gener
(44)
- El que internet m'ha ensenyat
- Xuletes
- Ni ZP ni Rajoy
- Les roses vertaderes
- Un perill anomenat Matrix
- Jutjar
- Els 100 blogs seleccionats
- Vídeo taula Blogs & Literatura
- Tercera jornada catosfèrica
- Blogs que parlen de la taula literària
- Segona jornada catosfèrica
- Vídeo de la taula rodona Blogs & Literatura
- El blog com espai-temps d'escriptura provisional
- Primera jornada catosfèrica
- La Catosfera al Twitter
- Presentació taula rodona Blogs & Literatura
- CATOSFERA_08
- MANIFEST CATOSFÈRIC DE GRANOLLERS
- Setmana catosfèrica
- Més rànquings
- Capvespre 18.1.08
- Verd
- La política no és un circ
- Inventari de fugides
- El pou de la literatura
- ITV
- Sobre l'aristocràcia
- Bernardo Atxaga
- Capvespre 11.1.08
- Les Jornades de la Catosfera a LV
- Les crítiques
- Qüestió de feeling
- Insubornable llibertat
- 15 roses vermelles
- Retorn a les aules
- La meva epopeia
- Influències literàries
- La dona de la meva vida
- Sensacions inoblidables
- IV Premi de Poesia de Vallromanes
- 137
- Aniversari reial
- El meu íntim fracàs
- 4 ANYS DE BLOGS
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)


7 comentaris:
A mi les roses no em diuen res però vaja, encara tenen un passe...Però em trobo el peluix aquest al costat i t'ho foto pel cap.
El peluix li ha regalat una amiga...
El que t'ha fet el comentari no deu tenir filles, si jo t'expliqués....
Felicitats, quinze anys, l'edat aquella den que els pares es tornen rars, segons els fills.
Roses vermelles, símbol d'amor. Molt adequades !!! Per cert, a mi sí que m'agrada el peluix. És molt simpàtic.
I jo pregunto. Les copes plenes de cava català no feien el pes?
No. Els dies especials cal fer coses especials. N'estic tip de cava català. Tenia una ampolla de champagne al frigorífic... i la vam petar.
Ets un romàntic!
Publica un comentari a l'entrada