29.2.08

Quadern de Cotlliure_6

Diumenge 24.2.08 10:30

Avui Cotlliure és un formiguer de gent. Autocars de Rubí, de Sòria, de Baeza... Al cementiri no s'hi cap. Banderes republicanes. M'acompanyen els amics que han vingut a compartir aquest dia inoblidable. Hi ha mercat. Hem esmorzat vora mar i ara anem cap al Centre Cultural...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Una abraçada d'un català al Marroc, i moltes felicitats! Ah, i com diuen aquí al Marroc quan estrenes quelcom, bsaha per les ulleres!

www.atlesparticular.blogspot.com

Donaire ha dit...

M'ha fet gràcia que us situessin per ordre d'alçada. Sempre tan endreçats pel Nord!. M'agraden les ulleres, vermelles.