Aquest dijous un sarpat de blogaires ens trobarem amb el conseller Huguet per a parlar de la Catosfera, les Jornades, el web 2.0, el ciberactivisme, el periodisme ciutadà, el Twitter, el Facebook... ¿Voleu que li pregunti alguna cosa concreta al conseller?
31.3.08
Videocomentaristes
Aquest dijous un sarpat de blogaires ens trobarem amb el conseller Huguet per a parlar de la Catosfera, les Jornades, el web 2.0, el ciberactivisme, el periodisme ciutadà, el Twitter, el Facebook... ¿Voleu que li pregunti alguna cosa concreta al conseller?
Etiquetes
Artur Mas,
catosfera,
CiU,
Josep Huguet,
política,
videoblogs,
web 2.0
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de març
(30)
- Videocomentaristes
- Capvespre 28.3.08
- Cap de setmana
- El futur
- La tragèdia
- Solvitur ambulando
- Marxa ràpida
- Dia de la Mona
- Diumenge de Resurrecció
- A 1.000 km. de casa
- Des de Sant Mateu
- Anar per lliure
- UCP
- Delenda est?
- Indòmita
- L'efecte Montilla
- Primer vídeo amb la nova digital
- Tops
- 44
- Resultats 9-M
- Gris futur
- Molt sospitós
- Tot és contingent
- Vent del nord
- Autoritat 200
- El meu debat
- Primer dilluns de març
- Du weisst nicht
- Capvespre 29.2.08
- Ulleres noves
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
En realitat, no crec que el vídeo vulgui dir web 2.0...
No és molt més immediat i còmode el text? Tot això del vídeo sempre ho he trobat molt maco, però engorrós i lent (on és allò de llegir en diagonal, en un vídeo??).
Pregunta-li perquè sempre fa cara d'emprenyat, caram!
Ja dic per endavant que no tinc gens de confiança en aquest polític. Però, si Catalunya ha d'avançar cal invertir en noves tecnologies, i m'agradaria saber quins són els seus assesors en ciència i tecnologia.
Que ben acompanyat que estic :-)
Se li podria preguntar com pensa traduir l'èxit i l'arrelament de la Catosfera en avantatge competitiu pel país...
Publica un comentari a l'entrada