Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de juny
(35)
- Independència o exili
- No hauria d'escriure aquest post
- We'll always have Catosfera
- That is to say
- LCL a Ona Mallorca
- Convergència obre el 15è Congrés a la participació...
- La vida veritable
- El Gran Repte
- Giràndoles
- Podria oblidar-ho tot
- 20 anys
- L'estiu arriba sempre
- Es ist viel Weisheit darin, dass viel Kot in der W...
- Petit paradís
- Renovació?
- Presentació de LCL a Fnac Triangle
- ERC i el tripartit
- Aules buides
- Conclusions PAU_08
- Casa Gran vs decadència tripartítica
- Humor llatí
- Estic corregint
- Primer matí de selectivitat
- Quan la lluna surti
- No us diré com
- De la dubtosa importància d'un mateix
- Macronatura
- Tallen l'AP-7
- Entrevista per a L'Accent Català
- Vídeo Premi Machado
- La impotència dels mediocres
- La condemna
- Nothing to lose
- Entrevista Ràdio4 (26.5.08)
- Caminada dominical
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
Perdonad que escriba aquí, que quizás no sea el sitio adecuado, pero es la única manera de contactar con vosotros.
Soy un profesor de Magisterio de la Universidad de Castilla La Mancha, en Toledo. Estoy realizando actualmente una investigación para poder completar mi tesis. Trata sobre la utilización de los Blogs en Educación, o como prefiero llamarlo, sobre los Edublogs.
Para poder llegar a algunas conclusiones generalizables necesitaría que colaborarais conmigo. Y es para esto para lo que solicito vuestra ayuda. En principio simplemente se trataría de rellenar un brevísimo cuestionario por parte del profesor creador del Blog y de sus alumnos/as valorando la influencia de su edublog en algunos aspectos educativamente importantes.
Por favor, si están dispuestos a colaborar, les ruego me escriban un email a JoseFrancisco.Duran@uclm.es para que les pueda enviar en un archivo adjunto el cuestionario y luego me lo devuelvan relleno.
Muchísimas gracias.
En Toledo tenéis un amigo (y aprovecho para invitaros a visitar esta preciosa ciudad).
Un abrazo.
Això és una mariconada, Toni. Mira el que és caminar!
:-))
http://www.aecreus.cat/
Ramonet, no et fotis el xulo que m'estic preparant per això
Jo també Toni, jo també... I són 83 km, ho saps, oi?
Ja tremolo només de pensar-hi...
oco no caiguis!
Publica un comentari a l'entrada