Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de juny
(35)
- Independència o exili
- No hauria d'escriure aquest post
- We'll always have Catosfera
- That is to say
- LCL a Ona Mallorca
- Convergència obre el 15è Congrés a la participació...
- La vida veritable
- El Gran Repte
- Giràndoles
- Podria oblidar-ho tot
- 20 anys
- L'estiu arriba sempre
- Es ist viel Weisheit darin, dass viel Kot in der W...
- Petit paradís
- Renovació?
- Presentació de LCL a Fnac Triangle
- ERC i el tripartit
- Aules buides
- Conclusions PAU_08
- Casa Gran vs decadència tripartítica
- Humor llatí
- Estic corregint
- Primer matí de selectivitat
- Quan la lluna surti
- No us diré com
- De la dubtosa importància d'un mateix
- Macronatura
- Tallen l'AP-7
- Entrevista per a L'Accent Català
- Vídeo Premi Machado
- La impotència dels mediocres
- La condemna
- Nothing to lose
- Entrevista Ràdio4 (26.5.08)
- Caminada dominical
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
Hola Toni,
crec que no ens coneixem. Em dic Pau Ibars, sóc de Sant Feliu de Codines. Potser alguna vegada he comentat al teu blog, no ho recordo. Això sí, el segueixo quasi a diari. T'escric només per comentar-te que et deixo aquí també el comentari que he deixat a en David Ricard (i que segurament també censurarà), el qual conec personalment pel fet d'estar al mateix partit, i que em sembla que ha obrat totalment de forma errònia.
David, jo no sóc dels 99 autors restants però vaig estar al cas del llibre "La Catosfera Literària" perquè llegeixo sovint els blogs dels principals bloggers del principat, i el de'n Toni es troba en un punt de referència claríssim.A més, com ell ja diu, és una iniciativa genial. I per com ha anat tot el procés, diria que hi ha de tot, menys ganes de buscar "xanxullos" rars i beneficis que no provinguin d'allò estrictament editorial, justament tot el contrari.
Reconec que no estic al dia de l'actualitat del vostre poble, però criticar a les persones per allò que no és i està relacionat estrictament amb la política em recorda una manera molt bruta de fer oposició (consti que ho dic només i només per aquest tema), que fins fa poc feien els socialistes a Sant Feliu, i que no crec que sigui la que hem de seguir els de l'esquerra.
Que coses com aquestes no ens facin tirar endarrere la nostra "lluita" de fer cada dia la Catosfera una mica més gran.
Salut!
Pau.
Hace años que conozco a David Ricart y me consta que, por su talante democrático, es imposible que haya censurado los comentarios que ustedes dicen. Debe haber algún malentendido ¿?. Sobre su vieja amistad con Xavier Vendrell, considero que no viene al caso, y menos ahora que ha caído en desgracia. Es muy fácil hacer leña del árbol caído.
Per a que després diguin que la política municipal no mola: ex-activista de Terra Lliure i ídol blogaire creuant acusacions... Es permeten apostes?
Publica un comentari a l'entrada