Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Xavier Vendrell. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Xavier Vendrell. Mostrar tots els missatges

16.7.08

El cap d'ERC a Vallromanes insulta els seus companys de partit

Ho he vist a l'e-notícies:


I m'he quedat de pedra. David Ricart és el cap d'ERC al meu poble. Que era íntim de Xavier Vendrell ja ho sabia...


Però que fos capaç d'autodefinir-se com a "sectari" mentre insulta tots els companys de partit que no van votar Vendrell titllant-los de "majaras" i "freakis", em sembla una cosa realment greu que diu molt poc a favor de la seva concepció de la democràcia...

La cosa encara és més greu perquè el partit al qual insulta l'acaba de nomenar per un càrrec: Coordinador Territorial de Barcelona a la Secretaria de Joventut. O sigui, que en senyal d'agraïment per aquest càrrec, va i insulta els no-vendrellistes. Tot un exemple, sí senyor, per al jovent.

T'has cobert de glòria, xaval!