A cloudy day. A l'hora del break, en Jaume (profe de tecno), en Carles (profe de música) i servidor (profe de filo) fem cap a la millor orxateria de Mataró: Verdú, a la Riera, davant de l'Ajuntament. Boníssima. On hi hagi una autèntica orxata feta artesanalment, que es treguin les Chufis i altres succedanis industrials. Em penso que hi tornarem. Jo sóc un fanàtic de l'orxata, sobretot a l'estiu. És una de les meves begudes preferides. L'esmorzar perfecte per a mi és una ensaïmada mallorquina acompanyada d'orxata valenciana. Busco orxata al diccionari d'anglès i em trobo això: Cold drink made from tiger nuts. Curiosa manera d'anomenar les xufes. En un altre diccionari trobo que la xufla l'anomenen earth almond. Nut també significa sonat, guillat. O sigui, que en anglès hi ha almenys quatre maneres de dir boig: fool, crazy, mad i nut. Acabem el matí amb la lletra (lyrics) d'aquesta cançó...3.7.08
Oh it's what you do to me
A cloudy day. A l'hora del break, en Jaume (profe de tecno), en Carles (profe de música) i servidor (profe de filo) fem cap a la millor orxateria de Mataró: Verdú, a la Riera, davant de l'Ajuntament. Boníssima. On hi hagi una autèntica orxata feta artesanalment, que es treguin les Chufis i altres succedanis industrials. Em penso que hi tornarem. Jo sóc un fanàtic de l'orxata, sobretot a l'estiu. És una de les meves begudes preferides. L'esmorzar perfecte per a mi és una ensaïmada mallorquina acompanyada d'orxata valenciana. Busco orxata al diccionari d'anglès i em trobo això: Cold drink made from tiger nuts. Curiosa manera d'anomenar les xufes. En un altre diccionari trobo que la xufla l'anomenen earth almond. Nut també significa sonat, guillat. O sigui, que en anglès hi ha almenys quatre maneres de dir boig: fool, crazy, mad i nut. Acabem el matí amb la lletra (lyrics) d'aquesta cançó...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de juliol
(30)
- On holiday
- Àfrica
- PaC i l'amor
- Boira sota les pedres
- LCL al Tour
- And all the rest is hipocrisy
- No hi ha simulacre
- El mar és un mirall
- L'Accent Catalan
- Cada cos
- Del Sant Maurici al Llebreta
- Caricatura & Pakores
- El cap d'ERC a Vallromanes insulta els seus compan...
- Més orxata
- El que s'ha de canviar
- LCL a Digitals de COM Ràdio
- Congrés de Convergència en directe (2)
- Satie amb fons de pluja
- Dubtes?
- Congrés de Convergència en directe (1)
- Declaració de principis
- Os poetas, os doidos, os errantes
- LCL Fnac Triangle
- LCL demà a Fnac Triangle
- El món gira i la sang corre
- LCL a Literata
- Quaderns de paper
- Oh it's what you do to me
- I like the way you do it
- Get away from the noise
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
Hola Toni. Tens tota la raó, no hi ha res com una autèntica i bona orxata fresqueta per treure'ns la xafogor de l'estiu.
Salutacions cordials.
Ostres, llàstima que no vas venir a fer el curs un parell o tres d´anys enrera. Hauries conegut l´orxata de Can Graupera, a la Plaça Gran, darrera l´Ajuntament! La de Can Verdú és boníssima, però la de Can Graupera, pel meu gust, era sublim!
Si t´agraden els "crusants", els millors i inimitables són els de Can Miracle. La pastisseria en sí, ha anat perdent amb els anys, i no és res de l´altre món, però els "crusants", no han canviat, segueixen genials, com sempre. No sé què tenen però enlloc els trobaràs com aquests. Si avui has anat a Can Verdú, ja sabràs on és Can Miracle; és a tocar!
Avui he passat per davant l´EOI cap a les dotze, i he vist un munt de gent que sortia, però no t´hi he trobat.
See you tomorrow????
Publica un comentari a l'entrada