20.1.10

A casa dels pares

Escolto a la ràdio que un 72% de les persones menors de 30 anys encara viuen a casa dels pares, i recordo el que un amic divorciat em va dir l'altre dia: mentre la meva filla visqui a casa de sa mare, jo hauré de seguir vivint a casa dels meus pares. Així està pati, companys.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta generació estem capgirant els models de la família.
G.

Jesús M. Tibau ha dit...

això no és bo, perquè tots necessitem el nostre ambit.

Anònim ha dit...

En el context de crisi econòmica actual és més complicat fer el pas. Ara bé, el que no toleraria si fos pare és que, tenint els fills a casa, tiressin els diners en tonteries, viatges a vés a saber on i en sortir i coses no imprescindibles per a viure. Ja que hi són, almenys que estalviïn.

Anònim ha dit...

JA LLOCS MOLT PITJORS PER VIURE,FINS I TOT DINS L'INFERN DEL PIS MATRIMONIAL,UN COP SEPARATS.AIXI ANEM TIRANT.....
JUGANT AMB BCN.