Em prenc la molèstia d'enviar-te un mail per a donar-te la benvinguda al club dels sociòpates.
El gest simbòlic d'eliminar els comptes de FB i TW implica un cert outsiderisme admirable.
Servidor ho va fer fa un temps i, inevitablement, hi va recaure... si no, quina gràcia tindria?
No estic segur tanmateix si la sociopatia és una mania o una variant esotèrica del narcisisme.
Potser és pur esnobisme.
És quan ens ocultem que som més visibles als ulls de Déu.
Atentíssimament
T

4 comentaris:
Esnobisme segur que ho és!
(Vaig fer emprenyar algú ahir dient justament això dels ulls de Déu. Em fa gràcia que ho diguis.)
Salut.
Big Brother is blogging us...
vaig seguir fa temps el mateix camí, nomès que a twitter no recordaba la contrasenya i encara és viu, però inactiu. Li vaig poder canviar el títol. Ara és diuu: l'esborrat.
El progrés social de la humanitat in-sapiens es mesura per la quantitat (que no qualitat) dels entreteniments que crea per tal de poder exorcitzar l'avorriment generalitzat dels seus membres. El ramat necessita miralls i miratges per a no sentir-se perdut i buit. Facebook & Twitter en són un exemple. Però no us podeu imaginar encara el que vindrà després...
Publica un comentari a l'entrada