10.10.22

Santa Bauma 3

Mai he pogut ser ramat. Ho vaig intentar manta vegades, fracassant sempre. L’experiència més radical fou l’opusiana –de la qual en vaig sortir escaldadíssim– d’ençà de la qual sóc llibertari anarcoindividualista total. 

La dialèctica entre indivial i grupal no se’m dóna bé. Guanya la força centrífuga, encara que sovint es puguin produir situacions centrípetes, re-unions més o menys reeixides. Em passa amb la societat i també amb la parella...

El dia d’ahir va rebre la interferència de la «pénurie de l’essence» a les benzineres franceses. No hi ha combustible arran de la vaga dels treballadors de les refineries. 

Una part del grup ha hagut de quedar-se a dormir a l’Hostaleria de la Santa Bauma perquè no teníem prou vehicles per a baixar al càmping. Veurem com evoluciona el tema avui dilluns. Nosaltres disposem encara de mig dipòsit a la Liberty, suficient per a tornar a casa (a 400 km d’aquí)

La lluna plena ha fet de les seves. El guia del pelegrinatge ens està decebent. És brasiler. Regna la improvisació i el caos (sota l’aparença del fluir adaptant-se als esdeveninents). Tot plegat és un exercici o potser un joc. Veurem.

Ahir vam intentar atènyer la Gruta dels Ous, però vaig errar el camí. Em seguien 4 dones.