Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Argos. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Argos. Mostrar tots els missatges

29.3.06

Si algun dia tinc un gos...

Si algun dia tinc un gos serà un pastor alemany i li diré Argos.