Ahir l'Eduard Batlle, en un article publicat a El Punt [La catosfera, a mil per hora], va gosar incloure aquest humil blog dins la seva llista de blogs catalans de referència. Que déu l'hagi perdonat.Val a dir que trobo a faltar Saül Gordillo. Dels 12 que formem l'alineació catosfèrica em crida l'atenció que n'hi ha alguns que escriuen els seus blogs en lengua castellana (Jaume Soler i Eduard Punset, aquest últim amb l'agreujant del .es) . Si no empren el català, Sr. Batlle, no formen part de la CATosfera.
