Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dídac Lee. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dídac Lee. Mostrar tots els missatges

25.9.07

Blog català de referència

Ahir l'Eduard Batlle, en un article publicat a El Punt [La catosfera, a mil per hora], va gosar incloure aquest humil blog dins la seva llista de blogs catalans de referència. Que déu l'hagi perdonat.

Val a dir que trobo a faltar Saül Gordillo. Dels 12 que formem l'alineació catosfèrica em crida l'atenció que n'hi ha alguns que escriuen els seus blogs en lengua castellana (Jaume Soler i Eduard Punset, aquest últim amb l'agreujant del .es) . Si no empren el català, Sr. Batlle, no formen part de la CATosfera.