Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sebastià Alzamora. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sebastià Alzamora. Mostrar tots els missatges

18.4.08

La tòxica rutina

Que sí, Sebastià, que sí, què m'has d'explicar a mi...

ALSA MANUELA!!!

- filosofia = - llibertat