Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris empreses. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris empreses. Mostrar tots els missatges

18.2.08

Bloguzz

Confesso que m'hi vaig apuntar sense gaire convicció. La idea no em semblava malament i vaig voler provar-ho. Que les empreses comencin a tenir en compte els blogs per a fer la publicitat dels seus productes és una bona notícia. Empresa 2.0. A hores d'ara, ja han seleccionat ENTRELLUM per a dues promocions:
Estic esperant que m'arribin els dos productes a casa: un llibre i unes ulleres graduades. Quan els rebi us en parlaré a bastament. Val a dir que Bloguzz és una empresa catalana...

Bloguzz