Quan arribo a casa em trobo al correu la caricatura que m'ha fet l'Alex Gallego a través d'una de les promocions de Bloguzz. És genial. Aquesta és la tercera vegada [1 + 2] que participo en aquesta innovadora manera de promocionar productes a través de la xarxa. Ja he posat la caricatura a la dreta del blog, al perfil Blogger i com a imatge del Twitter. A més, l'he imprimida en un foli i l'he penjada en un lloc preferent del despatx. Si en voleu una, crec que la promo encara és oberta fins el 30 de setembre...Al matí hem tingut una sessió d'Indian Cooking a càrrec de Susen Ahluwalia. Ens ha parlat de l'Índia i ens ha preparat unes Pakores [vídeo]. A mi m'ha tocat fer d'ajudant de cuina...
Estaven boníssimes...
[Les fotos les ha fet l'Encarna Cebrián, the happiest student of our group][La noia que surt al darrere amb el braç aixecat és la Fanni i acaba d'aprovar les opos, FELICITATS!]
Demà divendres marxo cap al Pirineu. Dissabte farem la travessa del Portarró d'Espot. Fins diumenge al vespre estaré missing...
Have a good weekend!





