Jo, a més d'autofelicitar-me, felicitaré també mon pare. Avui el Tonet fa 72 anys. Això sí, que és tenir autoritat!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Technorati. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Technorati. Mostrar tots els missatges
4.3.08
Autoritat 200
Jo, a més d'autofelicitar-me, felicitaré també mon pare. Avui el Tonet fa 72 anys. Això sí, que és tenir autoritat!
20.1.08
Més rànquings
ocupa la posición 3560 de los 50040 blogs indexados en Bloguzz. En Catalán está en el puesto 13 de un total de 553 blogs. Está mejorando su capacidad de generar buzz en los últimos días. Su nivel de influencia absoluta es del 43%, se trata de un nivel considerable. Es un blog que destaca por su contenido de calidad sobre Blogging.
Etiquetes
Alianzo,
blogologia,
Bloguzz,
rànquings,
Technorati
25.12.07
Balanç 2007
No vull fer un resum de l'any que s'acaba, sinó destacar només algunes coses subjectivament importants...
- He pujat a la Pica d'Estats
- He redescobert un menhir
- He visitat Grècia
- He entrevistat Vila-Matas
- He saludat la Cicciolina
- He recollit el Premi Nadal Batle
- He tingut 1.125 visites en un sol dia
- He assolit l'autoritat 100 de Technorati
- He anat d'enterrament
- He acudit a manifestacions
- He assistit a conferències
- He escrit un pròleg
- He participat en un llibre per a nens
- He ideat un llibre 2.0
- He fet amics
- He intentat ser una mica millor
L'any que comença promet. La Catosfera_08 farà història. Si no passa res, aquí seguirem, al peu del canó.
Que tingueu un bon any, entrellumaires!
Estaré uns dies desconnectat......
[Música: Love is a game de The Magic Numbers]
Que tingueu un bon any, entrellumaires!
Estaré uns dies desconnectat......
[Música: Love is a game de The Magic Numbers]
Etiquetes
amics,
Artur Mas,
conferències,
entrellumaires,
Grècia,
llibres,
manifestació,
Marc Vidal,
megalitisme,
mort,
muntanya,
premis,
rànquings,
record,
Technorati,
Xirinacs
20.11.07
Autoritat 100
Avís: aquest vespre faré una crònica de la conferència d'Artur Mas in situ i en directe. No us la perdeu per res del món.
Etiquetes
Artur Mas,
autoritat,
conferències,
links,
rànquings,
Technorati
10.5.07
Technorati Rank
ENTRELLUM - BLOG DE TONI IBAÑEZAuthority: 89 · Rank: 49,434
URL: http://entrellum.blogspot.com
709 links to this URL sorted by
12.4.07
Top d'Alianzo
TOP10 DE L'ALIANZOPere Valls| Adreça electrònica | dijous, 12 d'abril de 2007 | 01:37h
Pel que he pogut saber l'Alianzo és el rànquing més exacte que hi ha per mesurar el nivell d'IMPORTÀNCIA dels blogs al nostre país en concret. No està basat en la inscripció prèvia, sinó que rastregen tota la xarxa. Jo he treballat amb ells i us puc assegurar que es un sistema molt seriós que combina diferents nivells de seguiment: ranking alexa, technorati, enllaços, comentaris sobre el blog en altres blogs, gestió i puntualitat, etc. És millor que el catalexa o qualsevol altre com technorati perquè segueix una combinació de tots ells. El motor de búsqueda d'idioma es basa en els primers tres posts del blog i rastreja dominis .cat, .com i .net, ara incorporaran .org i també segueix els subdominis cosa que no fa technorati. Per exemple hi ha blogs en technorati que no estan molt alts perquè tenen doble arrel tipus canvi de secció, categoria o idioma. Estar entre els 10 primers en Alianzo llengua catalana és una gran cosa perquè compteu que quan jo vaig deixar de col·laborar amb ells (fa dos mesos) el volum de blogs en català que utilitzen per crear la llista dels top 100 rondava els 2200. No està mal, oi? Us vull felicitar als que figureu en els primers llocs perquè és molt difícil i s'ha d'estar a sobre del blog molt més del que sembla. Si no tens una mitjana de 400 visites diàries o 10 comentaris al dia es impossible sortir entre el top10, però per estar entre els 3 primers pel que sé has de rondar els 1500 o 2000 impactes al dia. Quelcom molt difícil amb una catosfera tant competitiva...
Gràcies per la felicitació, Pere. (M'he pres al llibertat de corregir-te algunes faltes). No fa gaire vaig constatar que aquest humil blog es trobava situat en el cinquè lloc del rànquing que esmentes. Des de fa uns dies veig que he pujat un lloc i ara em trobo en la quarta posició. Si el que dius és veritat, m'omple d'orgull i satisfacció. ENTRELLUM, aleshores, deu ser un blog IMPORTANT, dels més importants en català. Mira qui va al davant i mira qui va al darrere...
4.4.07
Algunes xifres i un rèquiem
657 posts
577 etiquetes
100.000 visites en 14 mesos (since 8.1.06)
11.795 visites el mes de març de 2007
1.125 visites en un sol dia (25.3.07)
76 blogs enllaçats (511 links)
5è al rànquing d'Alianzo
5.185 € de benefici

Acta est fabula
Sic transit gloria blogs (+)
21.2.06
Hi ha un paio a Guayaquil...
Hi ha un paio a Guayaquil (Ecuador), un tal Jorge Luis, que visita sovint ENTRELLUM. No recordo si el vaig descobrir gràcies al comptador o a Technorati. Té un blog (poc actualitzat i poc visitat) titulat ¿ENTONCES? Reflexiones de lo cotidiano. El va començar a escriure cinc dies després que jo. El més curiós del cas és que a la llista d'enllaços (si vas a leer, lee bien) hi ha posat ENTRELLUM. No sé qui és aquest senyor. No el conec de res. M'ha intentat involucrar (sense èxit) en una cadena d'aquestes que corren per la xarxa: Cinco extraños hábitos propios. Fa un mes li vaig deixar un comentari dient-li que m'estranyava que m'hagués enllaçat i demanant-li si llegia el català. Em va enviar un mail... (un mail que no trobo i que tampoc no aclaria res). He arribat a la conclusió que va escollir uns quants blogs a l'atzar per a enllaçar-los amb el seu, i a mi em va tocar la rifa. Ho dic perquè també enllaça un blog francès (força interessant) el blogmestre del qual també li va deixar un comentari: je tenais à vous remercier pour le lien. Total, que aquestes coses passen, i són divertides. Em satisfà saber que hi ha un entrellumaire en els confins d'ultramar. Avui li dedico aquest post. Va por ti, Jorge Luis!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)


