Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Índia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Índia. Mostrar tots els missatges

7.8.14

Plans de futur


Agafaràs la motxilla i marxaràs uns mesos a voltar pel món... O ara o mai. No hi ha rumb, només l'impuls, el somni... Altres ho anomenen "desorientació". Ells, els "orientats", s'aixequen quan sona el despertador, tenen l'agenda ben atapeïda, són persones d'ordre, assenyades, responsables, amb les quals hi pots comptar. En el fons, estimen la gàbia. Tu no. Tu ets com el cul d'en Jaumet, un impresentable, un rodamón, un Vogelfrei. El teu projecte vital és un anti-projecte, una espontània manera de peregrinar... Wanderlust.

Improvisant. Sense plans de futur. Demà un altre lloc, una altra gent. Demà lo nou. Fins que te'n cansis (perquè sempre te'n canses). Viure és això: obrir portes i finestres perquè entri la llum i l'aire. Qualsevol cosa abans que recloure's en l'ombra irrespirable i haver de demanar perdó cada dia per ser com ets. Qualsevol cosa abans que els altres decideixin per tu. Els "orientats" cerquen la seguretat mentre tu cerques la llibertat. Per això t'anomenen boig.

Demà l'incert, la sorpresa, l'aventura. I poder contar-ho. I poder fer-ne poemes

Amèrica del Sud. Polinèsia. Hawai. Bali. Índia. Nova Zelanda. Etcètera. 

Passant per Irlanda, of course.

No és la volta al món. Aquest és un concepte turístic. Els viatgers (travellers) no necessiten seguir cap pauta ni demostrar res. Van i són feliços anant. Tornen i són feliços tornant. Es perden i són feliços perdent-se. Si no et perds mai, no sabràs mai qui ets realment i fins on pots arribar. 

Agafaràs la motxilla i marxaràs. La vida és això: Camí, gambades i horitzons.        

Abans però, per pura curiositat, esperaràs que caiguin els fruits tardorencs d'aquesta dissortada pàtria. Després, com l'ocell que deixa el niu, fotràs el camp. Car ets valent i salvatge. I no calen més explicacions. 

17.7.08

Caricatura & Pakores

Quan arribo a casa em trobo al correu la caricatura que m'ha fet l'Alex Gallego a través d'una de les promocions de Bloguzz. És genial. Aquesta és la tercera vegada [1 + 2] que participo en aquesta innovadora manera de promocionar productes a través de la xarxa. Ja he posat la caricatura a la dreta del blog, al perfil Blogger i com a imatge del Twitter. A més, l'he imprimida en un foli i l'he penjada en un lloc preferent del despatx. Si en voleu una, crec que la promo encara és oberta fins el 30 de setembre...

Al matí hem tingut una sessió d'Indian Cooking a càrrec de Susen Ahluwalia. Ens ha parlat de l'Índia i ens ha preparat unes Pakores [vídeo]. A mi m'ha tocat fer d'ajudant de cuina...

Estaven boníssimes...

[Les fotos les ha fet l'Encarna Cebrián, the happiest student of our group]
[La noia que surt al darrere amb el braç aixecat és la Fanni i acaba d'aprovar les opos, FELICITATS!]

Demà divendres marxo cap al Pirineu. Dissabte farem la travessa del Portarró d'Espot. Fins diumenge al vespre estaré missing...

Have a good weekend!