De vegades, alguns somnis es fan realitat. Si no passa res, el proper dilluns 12 a les 12 h. seré a casa de l'Enrique Vila-Matas fent-li una entrevista per al programa de ràdio que dirigeixo. Si algun(a) entrellumaire vol suggerir-me preguntes, que les deixi als comentaris.7.2.07
Amb Vila-Matas
De vegades, alguns somnis es fan realitat. Si no passa res, el proper dilluns 12 a les 12 h. seré a casa de l'Enrique Vila-Matas fent-li una entrevista per al programa de ràdio que dirigeixo. Si algun(a) entrellumaire vol suggerir-me preguntes, que les deixi als comentaris.
Etiquetes
comentaris,
entrellumaires,
entrevistes,
ràdio,
Vila-Matas
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de febrer
(40)
- Política versus poesia
- Cada nit
- Distància
- El cel és una mentida
- VM + VM
- Un mar de paraules
- Someone like you
- Secrets
- La Senyoreta Mercè
- Alianzo
- Teva
- Mutilació d'ales
- Hetera
- Entrevista Punto Ràdio Gandia
- Pura tendresa
- Quan les roselles esclatin
- Etern retorn
- Grease
- Magnífica Plataforma
- Posteritat
- Entrevista amb VM
- The day after
- Amb VM
- Estic preparant la crònica...
- No cal escriure
- Perduts
- Plataforma
- Núvols
- Cars & Girls
- Llàgrimes d'una alumna
- Corvespre
- Amb Vila-Matas
- Val la pena viure
- Boira
- Nen
- És així (VII)
- És així (VI)
- La vida veritable
- És així (V)
- És així (IV)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

7 comentaris:
preguntali quin color li agrada més...o què s'enduria a una illa deserta. Quedarás com un rei. :)
Pregunti-li si és veritat o no que París no s'acaba mai, i si allà va ser tan pobre i tan infeliç o si li agradaria passar sempre inadvertit. Coses així.
D'això... Als (i les) entrellumaires ens agradaria molt sentir aquesta entrevista.
Pregunta si va votar a Citadans de Catalunya o va votar al Psc, si escriurà alguna novela en català, quins autors ha llegit derrarament, si beu Glenrothes o José Cuérvo, si es posaria en una casa tipus "Gran Hermano" amb Fernando Pessoa, George Orwell, Margueritte Durras, Gabriel Ferrater i Antoni Ibañez. Sol escoltar musica quant escriu? i quant llegeix? utilitza ordinador per escriure? Veu pel·licules fetes a Asia? Quina es la seva especialitat culinaria? Hi algun autor català que l'interesi o directament li repugna l'idea? Li agradaria passar tres mesos a la Patagonia? Escolta musica feta aquí apart de la Caballé i el Savall? Sol escoltar "La Mañana" de la Cope, quant es lleva? Li agrada la serie "House"?Si necesites més preguntes, m'ho dius. Salutacions desde el Gironés, Tony.
Gràcies, família, per les vostres aportacions! Fins a dilluns teniu temps de fer-ne més. Intentaré penjar l'entrevista aquí.
Jo li preguntaria quina és la misèria humana que més detesta i quina és la qualitat humana que més li agrada.
Alhora li preguntaria quina és la misèria humana que més li agrada i quina és la qualitat humana que més detesta.
Salga del armario, señor Vila-Matas, y reconózcanos lecturas inconfesables que proporcionáronle placeres adictivos.
"Sin el guión entre Vila y Matas me siento desnudo." ¿De veras?
Publica un comentari a l'entrada