Fa molts dies que no escric poesia. Massa dies. És un bon símptoma. En un blog meliquista i falsament profund com aquest la poesia no hi hauria de tenir cabuda, i menys recitada amb aquesta prosòdia almivarada de poeta entrellumat. ¿Per quins set sous hauria de distorsionar líricament la fluïda prosa primaveral que brolla amb natural desimboltura? Un poema és una debilitat. Un poeta és una víctima. Vaig sortir tan escaldat del darrer empatx poemàtic que no m'han quedat ganes de tornar a versificar. Les muses són totes unes malesputes.11.4.07
Per què volem la poesia?
Fa molts dies que no escric poesia. Massa dies. És un bon símptoma. En un blog meliquista i falsament profund com aquest la poesia no hi hauria de tenir cabuda, i menys recitada amb aquesta prosòdia almivarada de poeta entrellumat. ¿Per quins set sous hauria de distorsionar líricament la fluïda prosa primaveral que brolla amb natural desimboltura? Un poema és una debilitat. Un poeta és una víctima. Vaig sortir tan escaldat del darrer empatx poemàtic que no m'han quedat ganes de tornar a versificar. Les muses són totes unes malesputes.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
d’abril
(48)
- Identitat digital i literatura. El meu cas.
- El Puigsacalm des de Vidrà
- Stuart Mill i la guerra d'Iraq
- Antisistema
- Vallromanes aprova el POUM
- El petó del rossinyol
- Ací estem
- Sota el lilà
- Post Sant Jordi
- SANT JORDI 07
- Rusiñol, Satie, Israel Clarà i Josep de Flix
- L'Oracle Imminent per Sant Jordi
- Whilly Foc
- Més canvis educatius
- Primaveritats
- Més apadrinaments
- Sevillanes per Sant Jordi (II)
- Disbarats
- Sevillanes per Sant Jordi
- Les fonts de Vallromanes
- Dunia Montenegro
- Maria de la Pau Dobler
- Walking shadow
- Recull 07
- Artur Mas a Vallromanes
- Els castradors
- Perversitat
- Top d'Alianzo
- Amb Artur Mas
- Invocacions
- Invocació
- Colonialisme catalanicida
- Per què volem la poesia?
- El miratge de la felicitat
- Sense solució
- Sorrobloc, cirerers florits i mona
- Lilà
- La mirada...
- Entrevista DiGiTALSEX
- Ens queda el blog
- Irrisòria misèria
- Núvol i cim
- To blog or not to blog
- Algunes xifres i un rèquiem
- Mallerenga
- Cirerers florits sota la pluja
- Ciberfilosofia
- Pamuk, Viladot i tu
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
Moments per a una reflexió...
Definició de poesia: “és l’art d’aproximar-nos a allò que ens sobrepassa”
ODYSSEAS ELYTIS
Laura, això també ho ho és la física quàntica! Busca't una definició millor.
Vols dir que són tan malesputes...? En el post que linkes no pensaves el mateix. En què quedem?
Es evident. La musa nomes existeix en el teu cap. Si et funciona en dius bona , Sino funciona en dius malaputa. Per això "alguns" tenen moltes muses.
Publica un comentari a l'entrada