23.5.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de maig
(37)
- Esquitxos
- A Bona Hora
- Les arrels del bambú
- La Mercè es jubila
- Resultat eleccions municipals
- Versos ponentins
- Diari de campanya (IV)
- Diari de campanya (III)
- Diari de campanya (II)
- Diari de campanya (I)
- VALLROMANES ViU VALLROMANES RiU VALLROMANES CiU
- Prunus avium
- Utilitza-la
- Amb les butxaques plenes de cireres
- Envoltat de roses
- Àfrica
- Minúcies
- Manies (no és un meme)
- Ginesta
- Primera passejada per Vallromanes
- Color taronja
- Formigues
- Ha guanyat Marc Vidal
- Repetitiu i vulgar
- Technorati Rank
- Sobre el victimisme (faula nietzscheana)
- El post més visitat
- Veritat i mentida
- Passejada per Vallromanes
- JUNTS AVANCEM
- La intel·ligència
- El trànsit de les ombres
- Verachtung
- Utilitza'ns
- El joc literari
- Jos
- Lleidatanitat
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
Quant a les opcions polítiques se m'acut que potser et veuràs ben aviat obligat (forçat per les circumstàncies) a trobar arguments inèdits per justificar i defensar, amb arguments maquiavèlics, les bondats i les necessitats imperioses que CiU pacti amb el PP (oblidant notaris, atacs i insults recíprocs, retòriques recents) si això permet als uns i als altres recuperar el poder perdut, és a dir, el mànec de la paella, i la capacitat de mangonejar "compromesament" el sucós pastís pressupostari d'alguns ajuntaments.
A no ser que t'ho paguessin a preu de novia de Paul de Wolfowitz ... no et rebaixis a fer de filòfof ni de retòric de CiU ni, molt menys encara, de hooligan anti ERC (no et pixis a sobre d'aquells amb els qui potser també hauràs de pactar d'aquí quatre dies).
No és només el platonisme platònic el que fa riure i llàstima...
Piqué li recordava a Trias fa ben pocs dies que els seus votants (els de CiU a Barcelona) no són precisament d'esquerres ni de centre...
Quan tardarem a veure a en Mas o a en Duran abraçats a Rajoy, Acebes i Zapalana, "pel bé de Catalunya", és clar...;-)?
Llàstima que aquesta fauna pallassera només actui de veritat deu dies cada quatre anys.
Publica un comentari a l'entrada