2.5.07
Utilitza'ns
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de maig
(37)
- Esquitxos
- A Bona Hora
- Les arrels del bambú
- La Mercè es jubila
- Resultat eleccions municipals
- Versos ponentins
- Diari de campanya (IV)
- Diari de campanya (III)
- Diari de campanya (II)
- Diari de campanya (I)
- VALLROMANES ViU VALLROMANES RiU VALLROMANES CiU
- Prunus avium
- Utilitza-la
- Amb les butxaques plenes de cireres
- Envoltat de roses
- Àfrica
- Minúcies
- Manies (no és un meme)
- Ginesta
- Primera passejada per Vallromanes
- Color taronja
- Formigues
- Ha guanyat Marc Vidal
- Repetitiu i vulgar
- Technorati Rank
- Sobre el victimisme (faula nietzscheana)
- El post més visitat
- Veritat i mentida
- Passejada per Vallromanes
- JUNTS AVANCEM
- La intel·ligència
- El trànsit de les ombres
- Verachtung
- Utilitza'ns
- El joc literari
- Jos
- Lleidatanitat
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

8 comentaris:
Pafiam al seu blog parla d'un llibre on diuen que Pla digué que Nietzsche era una "merda delirant" . Ha ha ha
Toni, però, què n'esperes dels d'ERc? No veus que la major part dels seus "líders", a més de venuts al psoE són una colla d'ignorants?
És horrorós aquest eslògan, com dius sembla una puta, i mira que ho diu un votant seu ( de ERC, no de putes, espero que no sigui el mateix ). Espero que les seves accions siguin millor que els eslògans. Un servidor, dubta de votar ERC a les municipals, tot i que a la meva ciutat és peculiar, la situació de ERC.
Salutacions!
Un eslògan del que s'hen parla és un bon eslògan.
Francesc masip
Bon dia, Toni:
Saps de sobres que la meva relació amb ERC és nul·la, així com la valoració que faig de la seva gestió política. Ara bé, deixant a banda això, com a lingüista haig de reconèixer que l'eslògan d'ERC és molt efectiu i efectista, tant que tu perds el temps parlant-ne. És adequat, doncs, perquè sobta moltíssim: ningú s'espera que un polític digui als ciutadans que ell treballa per a ells, com si es tractés d'una relació merament mercantil.
Aquesta filosofia saps molt bé que no és gens anti-democràtica. De fet, els primers demòcrates (els sofistes) pensaven, precisament, com els d'ERC.
Al capdavall no és tan dolent. No necessitem grans líders, sinó necessitem ideologia, però, també, grans tècnics.
El problema, doncs, és que el lema d'ERC esdevé absolutament cínic, tenint en compte la seva incompetència en la gestió de l'administració, incompetència que hauràs de reconèixer que és molt superior a la incompetència del teu estimat Montilla.
Ostres, que malament queda el nom de Kant al costat del Montilla!!!
Necessitem ideologies? No necessitem líders, sinó funcionaris, operaris, tècnics...? Quan diferent que ho veig jo, però és igual.
Lo de utilitza'ns és, simplement, demagògic i hipòcrita; és a dir, efectiu pel poble, la xusma, els idiotes.
"Sembla mentida que, quan toquem el tema polític, un home dret i fet com tu, admirable i exemplar en molts sentits, perdis els estreps i t'esllavissis cap al fanatisme sectari. Podem votar partits diferents, però ens hem de respectar, crec."
Son paraules teves, Toni, recordes? Quan vols (quan t'interessa) acuses als altres dels mateixos mals que pateixes tu, o pitjors. És la història de sempre, la de la palla i la biga a l'ull. Quan et poses desagradable i groller (i en política sempre t'hi poses) no hi ha qui et superi. Aquest comentari també me'l censuraràs?
Salut!
Publica un comentari a l'entrada