
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
-
▼
de setembre
(29)
- Romanços
- Vallesfera
- La corda es tiba
- Filosoficidi
- Ramon Aparicio
- Esbraonament
- Blog català de referència
- He fet el cim
- Pica d'Estats
- Primera guàrdia de pati
- En Manel de Can Raspall
- XIII Concurs de Pintura de Vallromanes
- Seguint el rastre d'Obèlix
- Bufa que bufaràs
- El menhir de la Pedra del Diable
- Ràtios
- El Gran Problema
- 11-SET-07
- FELIÇ DIADA
- Casar-se
- La política dels altres
- Zeitgeist
- Cosas veredes...
- Contra el cosmopolitisme
- Ibanyes (7)
- Ficcions
- Instituts
- Referents
- Struggle for life
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

5 comentaris:
Des de l'era Maragall sempre s'ha cantat en català i en castellà, l'onze de Septembre. Ès podrià cantar un any en aranès(occità) i català, encara que fos per un any i segons a qui, s'estrenyes de la llengua que és canta aquell dia?
http://www.youtube.com/watch?v=l0E3mixaedQ
En Pepe Montilla ja ens va deixar clar els seus plantejaments fa temps. Ací un vídeo, tant explicit com vist.
http://www.youtube.com/watch?v=_hA2Me2wBK0
Quina responsabilitat tant immensa i tant greu cau sobre les espatlles del poca-vergonya del Carod¡ i de tota la colla de gossos afamats que el segueixen¡
Internet és fràgil. És fàcil desmuntar servidor i atacar servidors per aïllar els catalans.
Per no parlar de que els que fas a internet no és anònim. Registren la teva ip cada dos per tres.
Feu servir proxis.
Els catalans no podem confiar en internet per estar units.
Cal mostrar-nos constantment en la vida diària sobretot a Barcelona.
I fer pinya sempre.
El discurs és de setembre de l'any 2006, a les festes del seu poble natal, Iznájar, abans de ser president de Catalunya.
Publica un comentari a l'entrada