La primera va arribar fa una setmana i la segona en fa tres. Ambdues alumnes són nouvingudes i cal acollir-les, per descomptat, com sigui, amb els pocs recursos que tenim. [Us recordo que treballo en un centre públic de l'àrea metropolitana]. Ahir van fer una redacció sobre el seu país d'origen. Cal·ligrafies que esgarrapen l'ànima...
14.2.08
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de febrer
(51)
- Quadern de Cotlliure_6
- Quadern de Cotlliure_5
- Quadern de Cotlliure_4
- Quadern de Cotlliure_3
- La idea de España (que le den morcilla)
- Guia SEO
- Quadern de Cotlliure_2
- Quadern de Cotlliure_1
- Gràcies, Antonio!
- Taula rodona “Machado: maestro de maestros”
- Somiar la tendresa
- El professor escriu
- Plovisqueja
- Catalanofòbia popular
- EL 9 NOU 18.2.08
- Bloguzz
- Paper i xerrameca
- Capvespre, una traducció i mil gràcies
- Premi Internacional de Literatura Antonio Machado
- El poder de la teva veu
- Catosfera xarnega
- Internet és així
- Dia de vaga
- Noves patologies del nihilisme
- El Futur dels Llibres
- Novetats ENTRELLUM
- El trapezista guanya un premi
- Vagues
- Catosfera en català
- notimeforlove
- Top Alianzo 11.2.08
- Ocata
- Bienvenido a la Losantosfera
- ZP versus OBAMA
- Lucidesa
- Pintades
- Et regalo un blog
- Aquest ridícul teatre
- Sociograma d'ENTRELLUM
- Traduint
- Supina mediocritat
- Aniversari catosfèric
- Mariano Rajoy contigo estoy
- La Catosfera a El País
- Vida internètica
- En tinc prou amb la nit
- Music & Politics
- Capvespre 1.2.08
- 800 anys
- 450
- La pàtria catosfèrica
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
I tant que esgarrapen l'ànima (que ben trobada la metàfora). Els nens són alhora la baula més feble i la clau de volta per donar cohesió a la societat del futur que estem forjant ara mateix.
Bona feina, Toni.
Estàs en un front vital per al país, el que més definitivament pot marcar el nostre futur.
Celebro la sensibilitat que manifestes en parlar d'aquestes criatures. Convé que siguin acollides amb el màxim dels respectes i total tendresa.
No són immigrants qualssevol, són els nostres immigrants, Toni.
Publica un comentari a l'entrada