Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
No acabo d'entendre perquè poses la darrera dada... hehe, apa, gaudeix de l'èxit!
Hola Toni:Et deixo la reflexió al voltant de la catosfera i la catosfera sociològica..http://www.joserodriguez.info/bloc/?p=102
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
No acabo d'entendre perquè poses la darrera dada... hehe, apa, gaudeix de l'èxit!
Hola Toni:
Et deixo la reflexió al voltant de la catosfera i la catosfera sociològica..
http://www.joserodriguez.info/bloc/?p=102
Publica un comentari a l'entrada