No cal dir que ambdues premisses són errònies i pernicioses perquè condicionen el capteniment dels personatges fins al punt de convertir la seva vida en una muntanya russa d'allò més inconsistent. M'estalvio d'entrar en consideracions de caire moral. La sèrie "educa" els adolescents en la mesura que proposa una "ficció televisiva" que ells encara no són capaços de discernir "críticament". Aquí rau el perill. La barreja de sexe i amor sense cap criteri conforma una amalgama infumable que només serveix per a confondre encara més l'espectador. Admeto que la realitat adolescent implica la confusió, el dubte, la desorientació, però sèries com aquesta no ajuden gens a clarificar els conceptes i els valors. Per això, inevitablement, n'haurem de parlar a classe.
9.9.08
Amor o sexe
No cal dir que ambdues premisses són errònies i pernicioses perquè condicionen el capteniment dels personatges fins al punt de convertir la seva vida en una muntanya russa d'allò més inconsistent. M'estalvio d'entrar en consideracions de caire moral. La sèrie "educa" els adolescents en la mesura que proposa una "ficció televisiva" que ells encara no són capaços de discernir "críticament". Aquí rau el perill. La barreja de sexe i amor sense cap criteri conforma una amalgama infumable que només serveix per a confondre encara més l'espectador. Admeto que la realitat adolescent implica la confusió, el dubte, la desorientació, però sèries com aquesta no ajuden gens a clarificar els conceptes i els valors. Per això, inevitablement, n'haurem de parlar a classe.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
-
▼
de setembre
(32)
- Noves possibilitats
- Diumenge de Festa Major
- Rellegint Pessoa
- LCL entre els més venuts
- En l'exacta equidistància
- Hi ha tardes
- Demano la dimissió del coordinador de filosofia
- Mitjons
- Escriure és fugir
- L'última rosa
- Post 1291
- Tinc els meus dubtes
- Le premier collège catalan
- TdR sobre Harry Potter
- Un somriure d'alliberament
- Àgora versus FoQ
- I'm a beach...
- Segon diumenge de setembre
- Existeix un destí
- Retorna la lucidesa
- Diada 2008
- La temptació de l'ombra
- Amor o sexe
- La Catalunya digital
- Odio escriure rèquiems
- Pèls i senyals
- Aquest és el miratge
- El relat mallorquí
- 24 hores a Mallorca
- Presentem LCL a Mallorca
- Ciutadania
- Surar com un tap
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
És absolutament el mateix que vaig pensar al veure el nou Cuéntame. Unes quantes històries paralel.les que totes giren entorn el nyaca. Tres quarts del mateix a Ventdelpet, al Cor dels pebrots,etc.
Suposo que pensen que al ramat li agrada, i sembla també que la gent vagi mes perturbada amb el sexe que en temps del Franco.
Hola
et deixo aqui la meva web avui amb un petit video fet a casa amb bones intencions pel 100 anys. www.marroca.blogspot.com Et fico enllaç de la gent amb estelada.
Ens llegim
mar
Publica un comentari a l'entrada