La de l'esquerra és d'ERC. El text resa: humans. amb virtuts i, es clar, amb defectes.La de la dreta és de la COPE i resa:
Somos libres
Fa gràcia trobar-te els dos extrems aplegats en el mateix espai: dues llengües i dues maneres oposades de veure les coses. Casualitats de la vida.
Em crida l'atenció que l'eslògan d'ERC és d'una obvietat absoluta: tots som humans i tots tenim virtuts i defectes. No, no s'han trencat el cap. ¿Què insinuen quan diuen que tenen defectes? ¿Que l'experiment del Tripartit ha estat un nyap? ¿Que reconeixen que l'han cagat? Però el que més m'esvera és la dèria aquesta de semblar modernets posant-ho tot amb minúscules (al començament de la frase i després del punt) i menjant-se els accents (és clar). ¿O és que busquen votants entre els joves analfabets de la Generació ESO-Messenger?
El lema de la COPE cau pel seu propi pes. La COPE no es presenta a les eleccions i, en principi, no és cap partit polític, però gairebé... ¿Com pot afirmar que és "lliure" algú que té com a amo La Conferencia Episcopal? Perlamortdedéu!
Em crida l'atenció que l'eslògan d'ERC és d'una obvietat absoluta: tots som humans i tots tenim virtuts i defectes. No, no s'han trencat el cap. ¿Què insinuen quan diuen que tenen defectes? ¿Que l'experiment del Tripartit ha estat un nyap? ¿Que reconeixen que l'han cagat? Però el que més m'esvera és la dèria aquesta de semblar modernets posant-ho tot amb minúscules (al començament de la frase i després del punt) i menjant-se els accents (és clar). ¿O és que busquen votants entre els joves analfabets de la Generació ESO-Messenger?
El lema de la COPE cau pel seu propi pes. La COPE no es presenta a les eleccions i, en principi, no és cap partit polític, però gairebé... ¿Com pot afirmar que és "lliure" algú que té com a amo La Conferencia Episcopal? Perlamortdedéu!

5 comentaris:
Gràcies per enllaçar-me tu també!
Esclar que hauria d'anar accentuat, però en tot cas col·loquialment (si més no al meu poble), en aquest cas el verb "ésser" s'acostuma a pronunciar àton.
Au, salut xicot
Bona trobada, Toni. Qui posa la publicitat d'aquesta forma? Realment fa algun efecte? Són formes de gastar diners inútilment. La veritat és que sí poden fer esgarrapar alguna rialla.
Encara que no vos ho sembli, no tinc (ni espero tindre en el futur) cap afiliació política.
Dit això, amb aquest cartell crec que els de ERC volen donar a entendre amb el missatge que ja n'hi ha prou de criminalitzar l'errada i l'equivocació "a posteriori".
Les coses (i en política també) no surten de vegades com un vol, i malgrat que "l'invent" ha sortit malament, un intent de canviar el país era necessari, després de 23 anys de pujolisme monolític.
Molt pitjor és donar a entendre (i no miro a ningú) que ets com "Déu fet home", mentres per l'altra banda te'n vas d'amagatotis a Madrid a vendre el teu país per un plat de llenties.
El problema és que ERC ha mostrat més defectes que virtuts durant aquests darrers tres anys. No els tornaré a votar fins que no torni Carretero i fotin fora en Puigcercós.
Publica un comentari a l'entrada