Mai no has de subestimar la intel·ligència dels altres. Fins i tot els imbècils poden aprofitar les teves debilitats. Tota informació que donis, tard o d'hora, pot ser utilitzada en contra teva. La sinceritat no és cap virtut, ans al contrari. La clau de l'èxit és la discreció. Més que pel que dius, vals pel que calles.
3.3.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de març
(52)
- II Saló del Sexe en Català
- Le corps féminin
- Tan dolçament
- Calendari
- Benvinguda a la catosfera
- La Cicciolina i jo
- Bones persones
- Sobre los catalanes
- Montilla & Molinero
- Llach, la política i la mare que ho va reparir tot
- 1.000 visites
- VERGES 07
- CAN ZAM 2mil7
- Crònica de la taula rodona a OC
- El fenomen dels blogs en català
- Taula rodona sobre blogs
- Llàgrimes
- Silenci
- Adrián
- Anna Politkòvskaia, in memoriam
- Provo
- Nostàlgia
- Entrevista Ona Mallorca
- Faves a la planiana
- Blogòlegs
- Barceló consagrat
- Gallecs
- Dona i poder
- Agenda de març
- L'acte d'ahir
- Illa
- CIBERLITERATURA
- Notícies
- Posta
- Elogi de l'ensaïmada
- 43
- El primer gust
- Saló del Sexe CAT
- Crítics
- Amants del teclat
- Josep Pla
- Sospites
- Provocacions
- Blogografia
- Aura
- El mar pot esperar
- Primer diumenge de març
- Set d'horitzó
- Discreció
- Vergonya i indignació
- El cant dels ocells
- Sala d'ordinadors
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

8 comentaris:
No sé si és la clau de l´èxit,però sí que ho és de viure més tranquil en aquest món.
"Fer i deixar fer" sense deixar-te trepitjar ni trepitjar a ningú.
C´est pas facile toujours...
Greenie
És cert que si les teues paraules no han de ser millors que el teu silenci, val més que calles. I que callar la veritat ens dóna la tranquil•litat d’estar per tothom i no estar contra ningú. Ara bé, la sinceritat, potser, no donarà l’èxit, però si l’admiració de molts. I això et fa present. El silenci pot condemnar-te a l’anonimat, al no-res.
Opino i lluito (amb el que tinc i sé) per tot el contrari del que dius; però t'he de donar la raó en la vida pràctica. Mira en Montilla, un tio que a banda de no parlar, ha arriabt a presi dela Genialitat Catalanòfila. Però, és calr, és un polític. Si baixem al món real; els bocamolls solen ser els que estan pertot arreu, i els silenciosos, els que mouen veritablement els fils. M'agrada mantenir-me al marge d'uns i ltres.
Per fi n'encertes una!
hehehehhehe
Entre això que dius aquí i el post sobre política vs poesia crec que estás fent-te gran -en edat, dignitat, cultura i art de la guerra- a passos de gegant!
Acabaràs que no et coneixerem :-)
Encara ets a temps de multiplicar el valor d'aquell post política vs poesia canviant l'enllaç del poble de Vallromanes (inocu i discret) per un altre a "és cosa de les dones del poble", que fóra molt més interessant. Amb una foto de conjunt (improbable) o a una composició de les caps de cartell del poder local, les de les caps visibles i les de les forces vives, aquelles que remenen les cireres a l'ombra, o darrera cortines de fum o d'organdí...
Ja entenc que fóra anar en contra del principi de discreció, però afavoriria força la poètica del morbo.
Sort amb el premi. Segur que caurà.
Cuida't
Ho subscric tot i encara hi afegeixo: el mateix passa amb el que fas i el que deixes de fer.
Una reflexió de dissabte amb majúscules Toni. Un frase final culpidora. Me l'emporto per recordar-la.
Sembla que reivindiqueu el silenci dels anyells, vull dir dels "borregos".
Amunt amb la paraula sincera!
Publica un comentari a l'entrada