Emborratxa't! Quin al·licient us queda als rics tret de la fugida etílica? Els pobres també s'empitofen, però ho fan amb calimotxos i litrones. En canvi, vosaltres us engateu amb Chivas Regal i Bombay Sapphire... El que diferencia un ric d'un pobre és la ressaca de l'endemà. Els rics no tenen veïns i tenen ressaques dolces. Emborratxa't, va, què esperes? Fot-li gargamella avall, ara que no et veu ningú. Sense glaçons, a galet. Fot un bon glop i no pensis, que pensar és un luxe que no et pots permetre. Emborratxa't, fill de puta. Quin al·licient et queda tret de sobreviure a la teva misèria? Hi ha coses que no s'obliden. Tinc una memòria prodigiosa.13.7.07
Emborratxa't
Emborratxa't! Quin al·licient us queda als rics tret de la fugida etílica? Els pobres també s'empitofen, però ho fan amb calimotxos i litrones. En canvi, vosaltres us engateu amb Chivas Regal i Bombay Sapphire... El que diferencia un ric d'un pobre és la ressaca de l'endemà. Els rics no tenen veïns i tenen ressaques dolces. Emborratxa't, va, què esperes? Fot-li gargamella avall, ara que no et veu ningú. Sense glaçons, a galet. Fot un bon glop i no pensis, que pensar és un luxe que no et pots permetre. Emborratxa't, fill de puta. Quin al·licient et queda tret de sobreviure a la teva misèria? Hi ha coses que no s'obliden. Tinc una memòria prodigiosa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de juliol
(18)
- Διακοπές στην Ελλάδα
- Franca Masu & Albert Fàbrega
- Què hem de fer amb els nostres errors?
- Wo die Zitronen blüh’n
- Emborratxa't
- VM & BD Acròpolis
- Taciplà
- Puta adolescència
- Culpa
- Cassola de caragols amb catxipanda
- Per què bloguegem
- Ple de l'Ajuntament
- Plaça de les Arts
- No fer res
- Al-Qaida is fucking us
- Iphiclides podalirius
- Òpera en català a Vallromanes
- Estiu grec
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
T´asseguro que la gent es torna alcohòlica per covardia, pobres i rics i els tan famosos de classe mitjana (mitjana-alta, mitjana-mitjana i mitjana-baixa) Quines classificacions, totes sempre per amagar realitats, igual que fa l´alcohol.
T´asseguro que conec a tanta, tanta gent, que sempre té sopars, reunions, anniversaris, celebracions... per a tenir la justificació que la disculpa de veure alcohol i no qualificar-la d´alcohòlica, que se´m fa insuportable a mi la seva vida.
La qüestió és fugir, no estar a casa sols, amb la parella o amb els fills, més de les dues o tres hores marcades per la "llei del benestar de la família", perquè sinó tots plegats acabarien a trets. Les relacions socials abundoses, malaltisses, que a mi m´acabarien matant per estressants, denoten la malaltia de la família. Excuses per fugir, excuses per beure, excuses per no voler trobar-se amb la fastigosa realitat, insuportable, asfxiant, que alguns es trobarien si es quedessin sols, trobant-se a ells mateixos.
"Diga´m a quantes trobades socials vas per setmana i et faré un diagnòstic de la teva malaltia". Em sembla que posaré un anunci a la premsa i si algú em truca em faré pagar cara l´hora. No hi ha res millor per fer-se ric que cobrar per una cosa que no val res. La gent paga per sentir-se enganyada, és el negoci de tota la vida.
Un cop rica, no m´emborratxaré, com tampoc ho faig ara.
els nens i els borratxos sempre diuen les veritats
salutacions des de Reus
Publica un comentari a l'entrada