Aquest matí Josep Roig m'ha fet una entrevista a La Plana Ràdio (Santa Bàrbara) en el programa El Nostre Matí dins la secció sobre blogs: Escolta-la
16.10.07
Entrevista a La Plana Ràdio
Etiquetes
blogologia,
catosfera,
entrevistes,
L2P,
Marc Vidal,
ràdio,
Salvador Macip,
Saül Gordillo,
Subal
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
-
▼
d’octubre
(43)
- Videoblog Artur Mas
- Ha de ser molt dur estar a l'oposició ara que arri...
- Discurs de Santiago Espot a la manifestació d'ahir
- Manifestació 29-O
- PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H,...
- Sociata Power
- Flandes i Catalunya
- El plaer de la migdiada
- Reravera
- Capvespre 8.6.07
- Et faré la pell
- Exili interior
- Catalunya caòtica
- Més Frankfurt
- La tirania de la vulgaritat
- 2a. Passejada per Vallromanes
- Pinta Vallromanes
- El duel
- Melangies
- Vindrà l'hivern
- Antropofàgia
- Entrevista a La Plana Ràdio
- Fa 67 anys
- Bàsquet
- Una llengua més dolça
- 12-OCT: 300 anys de la caiguda del Roser de Lleida
- Land der Liebe und der Rebellion
- Patriotisme cultural
- Acte inaugural de Frankfurt
- Frankfurt.cat
- El Castell de Sant Miquel
- Els López salvaran Catalunya
- Ignorància absoluta
- Guerracivilisme
- Wir sind nicht Spanien
- L'affaire Peri Rossi
- Despotisme il·lustrat
- La problemàtica del vel
- Entre línies
- Petita felicitat
- Democràcia?
- Ètica patètica
- Benvingut octubre
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

7 comentaris:
és important anar creant excel·lència i fent forat als mitjans convencionals. És difícil però hauran d'assumir que la guerra l'han perdut. Som molts més i en tenim tota la raó. Com va dir un desgraciat xinés que manava molt i que tenia nom de coll de camisa: "encara que matin 200 milions de xinesos, quedaran 800 més per guanyar la guerra, no hi exercit ni bomba capaç de matar a 1000 milions de persones..." doncs, això, no hi ha ràdio, diari, tele o grup de pressió capaç de fer callar el rumor, la veu participativa i democràtica del monstre que creix i creix gràcies els que vau estar al principi, dels que ens varem incorporar després i dels que arriben ara, però tots, sobretot els sincers i els egòlatres, donen de menjar a un animalot anomenat blogosfera, blocosfera, catosfera o com web 2.0, però la tanca del jardí que porta a la cassona dels aposentant-hi ja es oberta... entrem?
Entrem!
Parlant dels aposentats (com tu els anomenes: els mamuts patumaires subvencionats de La Cosa Literària Oficial) i de la festeta que s'han muntat a Frankfurt, he escrit a Can Girbés:
Hauria estat la mar de bé que els organitzadors haguessin dedicat un acte a la Literatura 2.0, és a dir, a la REALITAT de l'escriptura catosfèrica segle XXI que molts perpetrem des de fa anys i que alguns encara no volen acceptar ni reconèixer. Viuen ancorats a la Renaixença i creuen que Monzó és la cosa més moderna del món. Sisplau! Ara ja han fet tard. Una llàstima.
Caram Tony, sempre que t'he escoltat a la radio, has tingut de fer tasques pedagogiques. No et resulta aburrit? Perque no parlen més dels teus llibres, dels teus gustos literaris, de filosofia?
A mi tamb� m'agradaria parlar d'altres coses, per� m'entrevisten en qualitat de blogger i hem de fer pedagogia...
Toni, grpacies per deixar-me tan bé a la ràdio! M'has fet posar vermell. I a sobre ahir se'm multipliquen els visitants al blog com els pans i els peixos. El poder de la paraula (escrita i/o parlada), evidentment. Et dec una cervesa (o un cafè o un carajillo...)
jo intento obrir la cosa de la ràdio pero ne m'en surto.
Senyor Entrellum, gràcies per recordar-se del meu putu blog a les ones herzianes.
salute!
Publica un comentari a l'entrada