Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
d’abril
(39)
- La Pinya 24
- Sacralitat
- SlideShare LCL
- Tequila
- Poema multilingüe
- Ha tornat el rossinyol de Can Brotau
- Audio LCL
- Dissabte 17 de maig a Vallromanes
- Tanta lluita
- Sant Jordi 08 (analògic i digital)
- El Camí de la Tau
- Cartosfera?
- Sunday
- Capvespre 18.4.08
- Més novetats sobre LCL
- La tòxica rutina
- с временем
- Novetats LCL
- Vetllada al Liceu
- Recomanacions santjordinesques
- Quod est superius
- Dulce et decorum est pro patria mori
- Darrer poema
- Cada mirada
- Ridiculesa
- L'home que estimava els cementiris
- 1r. BTX IES Gallecs - Cotlliure (9.4.08)
- Premi Machado - Canal Mollet TV (4.3.08)
- La Casa Inhòspita
- Esborralls del futur
- Limitacions
- Damunt la misèria
- Balla el Putxi-Putxi
- Enyoro
- Mil gràcies
- Passeig de Gràcia 105, 9a. planta
- Benvinguda primavera
- Ja tenim la coberta del llibre!
- Nova ressenya de L_OI
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

6 comentaris:
Per no destacar escric en català.
Com que no he pogut anar aquest matí a clase em paso ara i a més deixo un comentari.
Molt macos tots i totes!
Fins demà!
Matilde.
Ho sento per fer-vos esperar!!sóc així...i cada dia que pasa sóc més conscient del que em constara deixar de ser-ho..Si ho aconsegueix-ho. [Espero que sii!]
Colliure molt maco, com macos sortiim tots nosaltres a la foto!:) Una mica d'enyor envers l'estiu* >>Toni l'has de passaR<< per aL record..Com gràcies a aquesta sortida molts hem recordat el viatge a Itàlia[nervis, il·lusió,emoció,por,son...que fort!]Que més dir..uNa cRêp boníísima encara que el cafè deixava que desitgar.
Adeu!!
[[PriMer CoMentAri iN toNi'S bLoG..:) però no serà l'últim.]
M'han dit que va estar molt bè l'excursió! ^^ Jo no vaig anar-hi perquè vaig anar en Setmana Santa amb la meva família, y em va agradar molt, però feia molt de freed!!, i tambè vaig estar a la tomba d'Antonio Machado. (:
Lorena.
M'encanta aquest poble!
Va ser sense cap dubte, una de les millors excursions que he anat mai!
Toni preparans mes d'aquestes:)
Hem va impresionar bastan la tomba d'Antonio Machado, el Castell, i sobre tot la forma de la platja amb les roques, era maquisim!
Espero tornar a anar aquest poble :)
La fotu de grup es molt bona, me la quedo!^^
Ana Chico
siiiiiiiiiiiiii
-va ser una excursió batant interesant apart de les coses que vam visitar per les sebes vistes es increible,la tomba d'Antonio Machado em va impresionar per que no m'imaginaria que la tanta gent posesin flor y plaques etc...
va ser una experencia molt bona y ens ho vam pasar molt bee =)
Y la foto del grup m'encantaaa
jajjaja.
Moltes gracies per aquesta esperiencia!!
IVAAAAN.
Cómo la liáis en un cementerio,no? salvajes! jajaja
Por cierto, he encontrado otra foto para mi colección privada T.I.
Publica un comentari a l'entrada