Ens vam quedar sense trens. Ens vam quedar sense llum. Un país ple de forats. Un país ple de pegats. Ha petat la bombolla immobiliària. Ara ens quedarem sense aigua (la del Roine no serveix ni per dutxar-se). Els núvols passen de llarg; no volen ploure sobre aquest país de pa sucat amb vinagre. Els polítics en tenen prou barallant-se i "controlant" els mitjans (quan resulta que són els mitjans els que els controlen a ells, pobres titelles egòlatres). Mala peça al teler. Sant Jordi sense ordi. Miro el cel i ho veig tot negre. ¿Qui ens ha robat la il·lusió? ¿Qui s'ha emportat l'esperança? Maleeixo els corbs podrits que enfonsen la nostra terra. Maleeixo els botxins del nostre futur. Queda la fe. Queda la feina diària. Queda la sang, vermella i roent, dels lluitadors. No, no podran anorrear-nos. Damunt la misèria plantarem la senyera d'un nou horitzó...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
d’abril
(39)
- La Pinya 24
- Sacralitat
- SlideShare LCL
- Tequila
- Poema multilingüe
- Ha tornat el rossinyol de Can Brotau
- Audio LCL
- Dissabte 17 de maig a Vallromanes
- Tanta lluita
- Sant Jordi 08 (analògic i digital)
- El Camí de la Tau
- Cartosfera?
- Sunday
- Capvespre 18.4.08
- Més novetats sobre LCL
- La tòxica rutina
- с временем
- Novetats LCL
- Vetllada al Liceu
- Recomanacions santjordinesques
- Quod est superius
- Dulce et decorum est pro patria mori
- Darrer poema
- Cada mirada
- Ridiculesa
- L'home que estimava els cementiris
- 1r. BTX IES Gallecs - Cotlliure (9.4.08)
- Premi Machado - Canal Mollet TV (4.3.08)
- La Casa Inhòspita
- Esborralls del futur
- Limitacions
- Damunt la misèria
- Balla el Putxi-Putxi
- Enyoro
- Mil gràcies
- Passeig de Gràcia 105, 9a. planta
- Benvinguda primavera
- Ja tenim la coberta del llibre!
- Nova ressenya de L_OI
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
I tanmateix, no tot es desesperança: avui a Ponent ens ha plogut durant tres quarts d'hora ben bons. Salut!
merci toni. Tot un honor.
Publica un comentari a l'entrada