20.4.08

Sunday


Toni Ibañez on Vimeo

6 comentaris:

O. ha dit...

Al Baix Camp plou.

Toni Ros ha dit...

El vídeo i la foto són d'ahir dissabte al matí.

Joan-Pere Sunyer ha dit...

Estic intentant, perquè fins ara no m'ha funcionat, de posar un comentari.
Tot just per dir que fa goig veure tot el bé que te la vas passant!

Joana ha dit...

Quin plaer! A la tarda jo també vaig fer el mateix.... A la Garrotxa!

Toni Ros ha dit...

Joan-Pere,

encara estic esperant els mp3 dels poemes que vaig recitar a Ràdio Arrels...

Judit Ortiz ha dit...

ets un privilegiat!