«És una criatura eixerida, aquest llibre, encantadora, fresca, és un joc engrescador, és novetat, és la feina ben feta de molts. No és una antologia acadèmica, és el joc de l'atzar. M'agrada molt, fa llegiguera i és estimulant. Gracies als promotors, als inquiets, als engrescadors, als pares de la criatura.» (Victoria)
1.5.08
LCL a Vilaweb
«És una criatura eixerida, aquest llibre, encantadora, fresca, és un joc engrescador, és novetat, és la feina ben feta de molts. No és una antologia acadèmica, és el joc de l'atzar. M'agrada molt, fa llegiguera i és estimulant. Gracies als promotors, als inquiets, als engrescadors, als pares de la criatura.» (Victoria)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de maig
(53)
- Retalls de premsa
- Un altre juny
- L'Indépendant 3.3.08
- Vicenç Villatoro a Vallromanes
- Reportatge del TN de TV3
- Gnosticisme
- Un blook estiuenc
- Congressos 2.0
- Aquest dijous al Telenotícies
- Capvespre 23.5.08
- Vídeo del lliurament del Premi Machado
- El temps de les cireres
- Més reflexions catosfèriques
- Les coses que no existeixen
- Desert Moonrise
- Maulets digitals
- LCL a TV3
- Blogs literaris sobre el paper
- El dia que faci 100 anys
- Life with no illusions
- Entrevista Cat Ràdio LCL
- Vídeos presentació LCL a Vallromanes
- Agenda LCL
- LCL a El País
- Ufff, quin cap de setmana!
- La crítica anònima
- GRÀCIES A TOTS!!!
- LCL a Vallromanes
- LCL: vídeos & entrevistes & premsa
- Sota la pell
- LCL a la Catalònia
- Presentem LCL als mitjans
- LCL a Nació Digital
- El somni s'ha materialitzat
- Dia d'Internet
- Un tast de LCL
- Batosfera?
- Com arribar a Vallromanes el dissabte 17
- Capvespre 9.5.08
- LCL a l'Alguer
- Podcast de L'Internauta
- Ja els tenim aquí!
- Pluja de maig
- LCL a Lecturàlia
- Idees
- LCL a L'internauta
- Passejada a La Pedra del Diable
- Recital de Perpinyà
- Entre ginestes i roselles
- Jo no sóc la Mireia Galindo
- Benach (i altres...)
- LCL a PARAULADEBLOG
- LCL a Vilaweb
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
Doncs el comentari que fa la notícia sobre els absents sobra, la veritat.
Ai, ai, ai, que quan han vist el llibre a molts dels 'no presentats' potser els ha entrat fred de peus... serà això?
Felicitats de nou per tota la tasca, encara no sé segur si podré venir, espero que sí.
Sí, Júlia, sí, es veu d'una hora lluny de la "notícia" perpetrada per M.S (¿?) acaba resultant tendenciosa... . No calia citar "els amics" quan els amics no han volgut aparèixer a l'antologia. Com tampoc té sentit antologar cadàvers blogològics... ¿Tant costava informar OBJECTIVAMENT del fet sense fotre-hi cullerada?
Per cert, una cosa una mica off-topic: ha estat l'organització de LCL qui ha cedit adreces de correu electrònic per a promoció de coses que no hi tenen gaire a veure (altres blogs i festivals de poesia)?
Els autors i els participants ens mereixem una explicació.
Moz,
L'organització de LCL no ha cedit cap adreça a ningú. Si alguns dels autors o participants han aprofitat l'avinentesa per a enviar promocions pròpies, és a ells que t'has de queixar i demanar-los explicacions. Val a dir de pas que moltes de les adreces dels bloggers són públiques i és fàcil aconseguir-les rastrejant els blogs.
Publica un comentari a l'entrada