Tota la tarda arranjant el jardí. Entre les inacabables pluges i els darrers mesos plens d'ocupacions, l'havia deixat. No hi ha res més trist que un jardí abandonat. Jo me l'estimo molt, el meu jardí. Encara que sigui petit i humil. Cada planta i cada arbre. Fa deu anys que amb les meves mans el modelo, l'adobo, el rego, l'esporgo... i el gaudeixo. Aquesta tarda, endreçant-lo, recordava els inicis, quan vaig plantar l'olivera i la màgnòlia (enguany treurà moltes flors!), la glicina, el lilà, la camèlia, el margalló, la murtra, el llorer, l'arboç, el boix, els rosers... Després van venir els bambús... Cadascú té el seu particular paradís. El meu és aquest racó davant del bosc, aquest espai recol·lecte on puc sentir-me jo mateix lluny de la gent i del món.

Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de juny
(35)
- Independència o exili
- No hauria d'escriure aquest post
- We'll always have Catosfera
- That is to say
- LCL a Ona Mallorca
- Convergència obre el 15è Congrés a la participació...
- La vida veritable
- El Gran Repte
- Giràndoles
- Podria oblidar-ho tot
- 20 anys
- L'estiu arriba sempre
- Es ist viel Weisheit darin, dass viel Kot in der W...
- Petit paradís
- Renovació?
- Presentació de LCL a Fnac Triangle
- ERC i el tripartit
- Aules buides
- Conclusions PAU_08
- Casa Gran vs decadència tripartítica
- Humor llatí
- Estic corregint
- Primer matí de selectivitat
- Quan la lluna surti
- No us diré com
- De la dubtosa importància d'un mateix
- Macronatura
- Tallen l'AP-7
- Entrevista per a L'Accent Català
- Vídeo Premi Machado
- La impotència dels mediocres
- La condemna
- Nothing to lose
- Entrevista Ràdio4 (26.5.08)
- Caminada dominical
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
el teu jardi' és precios...falta però el lliri blanc!
http://es.youtube.com/watch?v=1CHoyM478jo&feature=related
Publica un comentari a l'entrada